Критики називають виставу «Приборканні норовливої» Шекспіра однією з найдовершеніших робіт відомого режисера Сергія Данченка. Нині це єдина постановка знаного митця, яка залишилася в репертуарі Національного театру ім. І. Франка. Прем'єра відбулася 2 жовтня 1996 року. Головні ролі виконали Тетяна Олексенко-Жирко (Катаріна) та Олексій Богданович (Петруччо) — саме ці актори зіграють у ювілейній виставі. Потім в образі Катаріни з'явилася Тетяна Міхіна, а сама постановка стала школою майстерності для багатьох франківців. До речі, всі 200 показів, крім Богдановича, грають — Василь Мазур (Груміо), Остап Ступка (Люченціо), Володимир Коляда (Баптіста), Арсен Тимошенко (Гортензіо) та Євген Мозговий (Кертіс). Цю виставу називають «грою італійських масок комедії дель арте», «бенкетом акторської розкутості та шарму». Тут що не роль — то бенефіс, а всі виконавці разом створюють вишуканий зірковий ансамбль.
— Сергій Володимирович Данченко казав, що у нього було двоє улюблених письменників — Шекспір та Чехов. На нашій сцені він поставив такі знакові вистави цих драматургів, як «Король Лір», «Приборкання норовливої» та «Дядя Ваня», — розповідає «Дню» керівник літературно-драматичної частини Театру ім. І. Франка Наталія ПОНОМАРЕНКО. — Чи не вперше на українській сцені Данченко повністю поставив п'єсу «Приборкання норовливої», бо зазвичай режисери бралися лише за історію Катаріни і Петруччо, а Сергій Володимирович не робив купюр і у виставі присутні пролог та епілог (за принципом «театр у театрі», і від цього народився жанр вистави — комедія з відвертою театральністю, образністю й метафоричністю). Данченко був не лише прекрасним режисером, а й педагогом. До речі, «Приборкання норовливої» спеціально ставилося на Олексія Богдановича-Петруччо (тоді ще молодого актора), а в ролі Катаріни виступила Тетяна Олексенко (це стало її дебютом на франківській сцені). Прем'єра відбулася з величезним успіхом. Вистава стала доленосною для багатьох акторів, зокрема для Володимира Ніколаєнка і Назара Задніпровського, котрі зіграли свою першу роль Бйонделло; а Лариса Красовська створила цікавий образ вибагливої скромниці Б'янки. Це була школа майстерності від С. Данченка.
Т. Поліщук. Газета "День". 17.09.2015.